Valborg.

Perfekt grillväder igårkväll. Vi satt nog ute till kl. nio o njöt i solen.

 

Fjärde kvällen i rad med grillat. Nmnomnom.

 

En väldigt fin Valborg, kanske den bästa (:

 

Nu återgår jag till evighetsprojektet som jag trodde  skulle varit färdigt vid det här laget. Har snetaks-väggen kvar att slipa o det lär nog ta en tre timmar eller nåt, i bästa fall. Det här underarbetet är så fruktansvärt tråkigt! Sammanlagt har jag slipat i 13 timmar >.< Jag hade ju tänkt att det skulle vara färdigtapetserat i pysselrummet idag så att jag kunde ta mig an fondväggen i garderoben. Tusan. Nästa gång räknar jag med att det tar fyra gånger så lång tid som jag tänkt. Så'atte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0