Altanen.

 

Så här ser vårt lilla hus ut utifrån. Inte jättevackert med rött tegel och blå detaljer, tycker jag. Om jag fick bestämma skulle jag måla allt vitt och foder i en grå nyans. Bygga ut altanen så att trallen fortsätter runt hörnet till vår andra uteplats. (Längst till vänster i bild så ser ni en skymt av ett par vita plaststolar.) Kanske bygga en inglasad histora någonstans.




Men än så länge är idéer och tankar i spån-stadiet. Bordprojektet är däremot färdigt! Emil är duktig och har skruvat o donat. Blev himlans bra! Kanske blir invigning till helgen (:

Mitt pysselrumsprojekt går bra. Egentligen klart för tapetsering men ikväll fick det bli lite tid i trädgården istället. Imorn ska vi nog köpa golv så vi får se om jag hinner börja tapetsera. Fick iaf upp tapeten i garderoben igår! Blev mycket, mycket finare. Supernöjd ^__^

Nu blir det soffan och Bygglov. Hejrah!

Kommentarer
Postat av: kmulls

Åååh så mysigt. :) Jag vill gärna och komma och hälsa på, så fort jag får! Förresten, den 14e maj fyller jag år, helgen innan eller efter tänkte jag ha lite festligheter här i Göteborg, du får gärna komma då! Men vi kan prata mer om det när allt är planerat och så. :) Vore så kul att seees!

2012-05-02 @ 21:42:16
URL: http://kmulls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0