Lyx.

Lite bättre bilder från mitt dressingroom. Låter så dumt med dressingroom, garderob kan man väl inte heller säga och walk-in-closet är jättejobbigt att säga x) Några förslag?

Anyways, så här såg det ut innan jag satte klorna i väggarna och taket.

Hemska röda vävtapeter. Skittråkigt underarbete innan jag kunde sätta upp de nya.
Men jag besparar er bilderna från den delen av renoveringen ^^

 

Bästa med allt, ordentlig plats att göra sig snygg. Hatar att stå i badrummet
där det är dålig belysing och uselt med plats. Btw så ska inte kuddarna vara där,
får bara bo där så länge tills jag vet var jag ska göra av dom. Någon som vill köpa?

 

Fina saker från vegas: Lattemugg med lite penslar o sånt där och Flaunt beauty
"sminkboxar" med söta pin upor. Varje ask har liknande smink som flickorna på framsidan
har så ganska smidigt om man vill sminka sig annorlunda fast inte vet hur ^^

 

Kommer ni förresten ihåg dom här?

 

Tadah! Nu bor den ena bland mina kläder och har blivit tusen gånger snyggare!


Kläderna hänger fint och prydligt, så mycket bättre än trådbackar.
O det skulle inte göra ont om det lite nya favoriter att titta på ^__^

 

På tal om favoriter så står mina finaste skor här.

 

Iron fist skor som jag fyndade på Viva Las Vegas. Men vågar knappt använda dom,
mina skor ser alltid förjävliga efter en kväll på krogen. Så de här sötnosarna
får nog bara komma fram vid speciella torra, icke-geggiga eller alkoholrelaterade tillfällen ^^

 

Mina studentskor som jag aldrig använde. Har dessutom blivit lite platta efter flytten ):
Paret bredvid köpte jag från ellos för inte så längesen. Dog lite när jag såg dom i katalogen!
Och jag hade tur att de passade och var lika fina i verkligheten som på bild.

 

De sjukaste klackarna någonsin men ack så snygga! Hade dom på mitt 20-års firande
och det var tur att jag var rätt kalas. Dämpade smärtan ^__^ De randiga är från Monki
och fick dem för en 40-lapp. Heller aldrig använda x)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag hade sagt garderob. Min garderob är 18 km2, inget fel på det ;)

2012-02-10 @ 13:09:08
URL: http://louiisea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0