Long Time No See.

Äntligen har jag packat upp min dator på riktigt och fått igång internet. I huset har det hänt mycket sen sist, bjuder på en liten tjuvtitt av det vi har gjort den här veckan. Den öppna spisen har fått ett rejält lyft med lite färg och nytt gnistskydd i aluzink plåt. Gardinerna hängde vi upp igår och de kommer från ellos. Redigt snygga med tapeterna som vi slängde upp i mellandagarna. Fåtöljen fick jag av mamma och pappa i julklapp, trånat efter den i många år!

 

Skillnad, eller hur? (: Vi är gruvligt nöjda och projekten fortsätter. Emil håller på för fullt med sin ''hemma bio''-vägg. Ska visa när allt är klart. Mitt dressingroom på övervåningen börjar bli riktigt lyxigt och tänkte färdigpiffa imorgon så då kan in får se hur fint mina kläder har det!

 

Ska försöka få igång bloggandet ordentligt men det går åt så mycket  tid åt vardagen och såklart renoveringen. Men jag har planer på att skaffa mig en sån där smartphone så att jag kan slänga upp lite små inlägg här o där.

Vi får väl se hur det blir! Nu ska vi mysa i soffan med Iron Man. Hejs!


Kommentarer
Postat av: kmulls

GUUUUUUUUD vad snyggt! Jag dör lite. Inte alls avundsjuk, nejnej. Jag vill komma och hälsa på snart! :)

2012-02-03 @ 23:23:12
URL: http://kmulls.blogg.se/
Postat av: Louise

Vilken skillnad! Det blev jätte fint! :)

2012-02-04 @ 09:21:27
URL: http://louiisea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0