Söndagkväll.

Idag är jag liten och ynklig. Superförkyld och täppt, som tur ingen feber. Än.. Jag har vilat så mycket jag kunnat och samlat kraft inför lindy hop-kursen. Det var sjätte gången idag och nu börjar det bli riktigt krångligt fast väldigt roligt på samma gång! Iaf så har det inte blivit så mycket gjort med mina projekt idag. Igår gjorde jag färdigt byrån, bara knoppar som fattas, så idag har jag fyllt den med behövliga saker och ordnat mina så pryttlar. Blev himlans bra (:

Tapeten blev så söt! Ska fixa vita porslinsknoppar tills imorn tänkte jag.

 

Armbanden får bo i plåtlådan, ringara i trädet och hårspännen och blommor i glasburkarna.
Ordning o reda.

 

Fast lyckan är ändå när man kan färgkodinera saker ^__^

 

Emil jobbar flitigt med tv-väggen, grejar i skrivande stund. Börjar se riktigt bra ut! Hoppas att vi kan tapetsera på tisdagkväll. Då tycker jag att Emil ska vara klar med alla kabeldragningar och grejs som han pillar med nu. Vi får väl se!

 

Nu är det hög tid för sängen. Syns imorn (: Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0