Snö.

Igår och inatt har snön bara vräkt ner. Försvinn dumma snö! Jag vill ha vår nu! Tissarna också! De sitter och trycker längsmed husväggen på altanen och vill inte alls leka i snön. Fast de prompt insisterar på att gå ut heeela tiden. Knäppisar.


 

För övrigt är jag hemma från jobbet idag och försöker bli av med förkylningen. Ingen som tackar en för att man går till jobbet som en annan zombie och är någorlunda pigg tack vare iprenknaprande. Så idag kände jag att jag lika gärna kunde vara hemma o bli frisk så att jag kan jobba med full kapacitet nästa vecka istället för att dras med den här förkylningsskiten i flera veckor.

 

Nu tänkte vi inviga vårt nya 7.1 ljud med Tron Legacy. Hoppas filmen är bra, jag är lite skeptisk, och att ljudet imponerar.

 

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0