Wishes.

Min födelsedag närmar sig och här är min lilla önskelista.:

 

Så'atte. ^__^ Utemöbler lär det bli iaf, skulle så gärna vilja ha Holmsundsmöblerna, stolarna m. bordet. Och ett par skor från swedish hasbeens hade ju inte varit fel. Så sjukt fina! Must have.

 

Annars då? Varit hemma hela veckan, liten och ynkligt sjuk. Känns lite bättre idag men inte helt okej än. Imorn ska jag ha påskfest här hemma så då måste jag bli piggelin. Suck. Fast det ska bli skoj. Halva släkten kommer hit så mina värdinne-skills kommer att sättas på prov. Påskmat ska jag också fixa. Herregud. Vuxenpoäng. Fyller ju 22 så då borde man vara vuxen.

Jaja, Glad påsk på er så länge (:

Hejsvejs!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0