12 Needle Injection.

Spånar på pinuptattueringen.. Gillar som sagt den här:

och den skulle sitta ungefär här:


Orkade inte klippa ut noterna men de ska också gaddas dit om det blir just den här bruttan. Verkar det som en vettig placering? I mitt huvud skulle det bli assnyggt ^__^ Fast beslutsångesten skriker nånstans där inne också.. Vågar jag göra en sån här stor tatuering som nästan alltid kommer att synas? Med mina andra tre så har det inte varit något snack om saken, pang på bara. Vet inte varför det tar emot lite mer den här gången.

Ett kollage på de tre jag har nu. Körsbären gjorde jag våren 2008, Bite Me hösten 2010 och diamanterna i våras.

 

Den lilla beslutsångeströsten försvann lite nu när jag kollat på de här bilderna. Man blir lite lyckligare för varje tatuering ^__^


Kommentarer
Postat av: kmulls

VA?! Diamant(erna?) visste inte jag om?! Tror jag? Haha. :D Fint ju!

2011-09-28 @ 22:02:24
URL: http://kmulls.blogg.se/
Postat av: Loooojsan!

Viiiill också tatuera mig igen :oo den på armen kommer böi awesome tror jag! :D

2011-09-29 @ 07:08:16
URL: http://Louisewangstrom.blogspot.com
Postat av: Emma

sv; Tack så mycket! :)



Fina tatueringar! Funderade ett tag på att också tatuera en pinuppa, fast på insidan av underarmen. Kom dock fram till rätt snabbt att jag har för tok för små underarmar för att få plats med något sånt där -.-

2011-09-29 @ 12:39:25
URL: http://vintageprincess.blogg.se/
Postat av: Jonny

Ha ha när du ligger i stolen hos mats (bite me för er som inte känner mats) LIKE A BOSS!

2011-09-29 @ 19:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0