Nikon D3100.

Är supernöjd med mitt kameraköp! Bara det slutar pissregna så ska jag ta med den ut på äventyr, ihi. Ovetissen fick vara fotooffer idag, han är inte särskilt fotogenisk. Ser oftast ganska korkad ut eller som här, lite sur. Fast macron på nikonen är helt klart bra. Läskigt bra.

husfronten väntar vi på att vi ska vinna budgivningen på ett hus i Forserum. Håll tummarna så att vi får husskrället! Här är huset.

bilfronten händer det mycket. Camaron är så gott som såld, jag kanske har en Pontiac på G och Emil spanar efter nåt rostigt att sätta tänderna i.

jobbfronten är det segare. Idag har jag sniglat fram hela dan och det mesta har gått sinnesjukt segt eller gått fel. Men man har såna dagar. Onsdan verkar vara den nya djävulstisdan.

Nu tänke jag slänga mig i soffan och slötitta på Bonde söker fru. hähä.

PUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0