Min Nya Lördagstrend.

Tredje lördagen i rad har jag hamnat hemma hos mamma. Mysig liten trend jag har skapat! Idag gick vi en sväng i soliga Habo och tittade in i det gamla spinneriet som har förvandlats till en liten miniminigalleria. Där finns en liten blomsteraffär med bara fina och söta saker, dumt att jag har lite kort om pengar annars hade jag köpt nya blommor till hela lägenheten! Vidare in i den gamla träbyggnaden finns ett litet kafé, Vintage Coffe. Som är precis som det låter, vintage och fika. Många fina saker där också! Kerstins Keramik, som är en lokal allkonstnär, har försäljning i ett av hörnen. Föll direkt för serien av koppar, fat, skålar, muggar och kakfat i vitt med små ruffiga rosor. Det är bara synd att jag inte fotade hela konkarongen (alltså hela huset och allt det roliga däri). En riktig liten guldgruva som jag måste åka till igen. Kanske nästa helg? ^__^

Lyckades iaf fånga en fjäril på bild. Älskar min nya kamera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0