En Ganska Vanlig Torsdag.



Var på Erikshjälpen i eftermiddag och fiskade hem den här lilla skönheten för en femtilapp. Tummenn upp! (:

Annat bra är att Emil hittade värsta kamerakittet på Dustin. Nikon D3100 med två objektiv, minneskort och väska. 5700:- för hela kalaset och kalaset är på väg hem till mig! iihihhi!

O så beställde jag precis hem lite symönster från fagert.se, får se om jag kan sy kläder ^^ Nu tänkte jag iaf ta tag i myskuddarna i soffan. Slängde de gamla överdragen för två veckor sen men inte orkat sy några nya, hähä.

Hej så länge!



ps. man dör inte om man skriver en liten kommentar, jag uppdaterar ju som en galning. Feedback för sjutton! ds.

Kommentarer
Postat av: Looojsan

vilken fin tavla syster!! :D och nu ser jag din fina blogg med! myyycketmycket najs !



pusspuss <3

2011-09-02 @ 17:00:26
URL: http://louisewangstrom.blogspot.com
Postat av: Emma

sv; Tack så himla mycket :)



Du får berätta om du är nöjd med kameran sen. Är jäkla sugen på att beställa en egen systemkamera :)

2011-09-03 @ 12:45:25
URL: http://vintageprincess.blogg.se/
Postat av: Tesan

Sy en bikini åt mej.....

2011-09-08 @ 18:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0