Brown Skirt Boogie Woogie.

Dopet var jättefint och lille Noa var glad under hela cermonin och skötte sig ypperligt hela dan. Gladare bebis får man leta efter! Tyvärr glömde jag kameran i all hast när vi skulle iväg. Klurade ut hur man syr knapphål, himla fiffig grej på min symaskin, men när jag var färdig för att sy ditt knapparna så kom jag på att jag inte äger en enda vanlig synål! Så det blev en paniktripp till ekohallen där jag hittade ett litet sykit. När vi kom hem hade jag ungefär en timme på mig att sy knapparna, fixa håret och sminket. Liiiite stressigt men jag hann! Så här blev iaf kjolen, riktigt skön och det ska bli många fler färgvarianter av den här modellen <:

 

Koftan och linnet är från H&M, strumpbyxorna är från Åhléns och skorna är från Monki

 

Inga snygga bilder på håret men så här lyckades jag iaf knåpa ihop det. Bilderna
är tagna för en liten stund sen så frisyren har hållt sig lika fin hela dan! Wella hår-
spray och bed head-wax är skiten tydligen ^^ Måste bara bli bättre på att dölja
hårspännena i rullen. Svårt när man inte riktigt ser, men övar man så borde det bli
bra nån gång (:

 


Kommentarer
Postat av: Kmulls

Vad fiiint! Både kjolen och håret. (: Du är så himla söt, vet du det? Jag saknar dig som en tok. <3

2011-09-11 @ 22:26:09
URL: http://kmulls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0