Små Projekt.

Bra respons hörni! Gillart! Och ja, fåglarna blir nog lite väl mycket. Skit också. Den är faktiskt väldigt fin! Ett större mönster är nog att satsa på, som kära camilla säger (: Jag funderar på att bygga en liten skalenlig modell av huset. Låter kanske lite ambitiöst men jag gillar sånt! Tänkte att det kanske blir lättare att se vilka tapeter man vill ha o så. För det är svårt att föreställa sig hur det blir med bara en våd så att säga. Så en modell kanske det blir. Pillade med sånt i gymnasiet och det var verkligen hur kul som helst. Får se om jag tar tag i det där..

Igår fyndade vi iaf en skitsnygg 3-delad teakhylla á la 50-60-tal för ynka 700 spänn. Taget! Längtar verkligen ihjäl mig tills vi får flytta in! Mwah! Systrami tipsade dessutom om ett urgulligt laptopbord från ikea som jag blev lite sugen på. Man borde kunna göra nåt liknande med ett loppisfynd, tjäna några kronor. Inte för att ikea är särskilt dyrt men roligare om man gjort det själv ^__^ Så här ser det från ikea ut:

Det har perforerad skiva så att det inte ska bli så varmt för lilla datorn o så tror jag att man kan slänga ner den i lådan om man skulle vilja. Tror jag.. Nåt sånt skullte jag iaf bygga om jag hittar ett lämpligt skrivbord till en liten peng. Kul med små projekt att fundera på (:


Ikväll är jag sambolös, Emil knäcker extra på Elmia och då vet man aldrig när han kommer hem.. Funderar på att klistra in alla usakort i album. Lagom onsdagsgöra. Men jag befarar att de album jag köpt inte kommer att räcka. Framkallade typ 600 bilder. hähä..

 

Vi får väl se var det slutar! Ha det fint, pöss!



Kommentarer
Postat av: kmulls

Kliar i mina fingrar när jag läser din blogg.. Du är så himla pysslig! Underbart. :) Får komma och hjälpa till att pilla i huset sen. ^__^

2011-10-13 @ 00:50:28
URL: http://kmulls.blogg.se/
Postat av: kmulls

Och förresten, njaae, popcorn vill man ju inte lukta, haha. Tog bara med den för att den var lite rolig. Men kritor, det är nog ganska mysigt! Flashbacks till barndomen lixom. :D

2011-10-13 @ 00:51:21
URL: http://kmulls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0