Girls Night Out.

Hade så sjukt kul igårkväll!  Dansade som jag aldrig gjort förr. Typ tre timmar i streck, haha. Galet roligt. Hoppas det blir fler såna här kvällar (: Har ju bara systemkameran nu för tiden och den har festförbud så det blev inga bilder. Men jag har iaf bilder på hur jag såg ut. Pennkjolen är en trogen tjänare som alltid funkar om man inte vet vad man ska ha på sig, köp en sån om ni inte redan har en ^^ Linnet köpte jag på Viva Las Vegas. Tyvärr var det lite dålig kvalité så det har krympt  på längden. Bajs. Men funkar prima till höga jeans och pennkjolen såklart (: Och jag är glad att jag valde conversen istället för iron fistklackarna. De hade blivit helt söndertrampade! Och jag hade inte alls pallat att dansa hela kvällen.

 

 

Håret höll jag ganska enkelt. Fluffig lugg med en liten knorr, hårkammar och en vanlig svans. En kombo av det jag visade igår kan man säga. Fick ingen bra bild framifrån men ni förstår nog ändå. Fast under de hetaste stunderna på dansgolvet lossnade hårkammarna. Inge bra. Note to myself: Inga komplicerade frisyrer när man ska dansa rumpan av sig.

Idag mår jag lite sådär, drack egentligen inte så mycket men drack lite av allt möjligt istället. Vin, cider, rom, sprit och öl. Om man ska dricka så ska man nog hålla sig till en sort. Hähä. Jaja, så är det.

Bakisdag <3 Hajsvajs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0