En Himlans Massa Hår.

Lite halvdan uppdatering denna veckan men jag har en bra anledning. Jobb, jobb, jobb o jobb. Sjukt mycket att göra just nu. Så mycket att vi på folien jobbade över igår, en fredagkväll! Eller vi har ju iofs jobbat över hela veckan så en dag hit eller dit kvittar. Men man är rejält sliten idag. Fifan. Så idag händer det inte mycket, myst med emil på förmiddan och pysslat lite med håret. Bilder ser ni nedan. Testade mest så jag har inga produkter i så det är lite flygigt, men asch! Blivit en himla massa prat om hår på senaste..



 

Allt är jättelångt och jobbigt. Klippning, ja tack!

 

 

Men med lite tuppering och den här underbara borsten så kan det bli ganska fint (:
Använder den för att släta ut det tupperade utan att borsta bort själva fluffet. Köp en sån, flickor!

 

 

Enkel hästsvans med en fluffig lugg. Blomman köpte jag i Las Vegas.

 

 

En annan variant med nedsläppt hår och hårkammar.
Har visat nåt liknande innan fast inte i denna hårfärgen ^^

 

Ni får leva med att jag är osminkad och att vitbalansen är lite kalas.

 

Nu ska jag steka rediga pannkakor och sen peppar jag inför kvällen! Jag, Jonna (Emils syrra) och en kompis till henne ska ut. Hihi. Längtat efter en tjejkväll så det ska bli skitkul!

Hajsvajs!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0