Julrek.

Nu har det varit tyst ett tag men förra veckan var hektisk. Lägenhetsvisning, kastrering av tissen, mycket jobb, Emil var i sthlm med jobbet så jag var själv. Kändes konstigt att sova i lägenheten helt själv. Denna veckan har iaf varit lite lugnare, dessvärre så verkar jag ha dragit på en förkylning. Svider i ögonen och sticks i näsan, så där som det känns precis innan det bryter ut. Typiskt! Får inte bli sjuk till helgen, mycket roligt som händer då!

Jaja.. När jag inte tänker på jobb eller annat så snurrar tankarna kring julklappar. Funderar på att göra gottekorgar till min farfar och alla andra som har allt. Baka eget julgodis o sy lite söta små bra o ha-saker kanske. Var en sväng på rusta igår och köpte den här lilla söta boken:

 

Verkar vara väldigt pedagogisk och lätt att förstå. Tummen upp! Blev iaf jätteinspirerad till att baka allt som fanns i den! Sen funderar jag på att göra en egen adventsljusstake att ha på köksbordet. Typ en sån här fast i zink:

 

 

Tur att man har lite resurser på jobbet och en händig man som kan det där med plåt (: Ni kommer att få se hur det blir, lovar!  Om ni vill köpa en sån som på bilden så finns den på ellos.


Och nu är det inte långt kvar till vi får flytta in i huset. 27 dagar för att vara exakt, hihi. Kan inte tiden gå liiite fortare!?

Jepp, det blev lite om allt möjligt. Hoppas jag hinner skriva i helgen också. HEJS!

Kommentarer
Postat av: Louise

Du är inte ensam om att vara förkyld, jag har legat med feber hela veckan och har tenta i morgon. Snacka om dålig tajming! :P

2011-11-03 @ 20:17:48
URL: http://louiisea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0