Förra Helgen.

Var jag, mamma och pappa i skogen hos farfar. Jättemysigt! Vi spatserade nog omkring i 2-3timmar. Skönt att få frisk luft och lite kvalitetstid med föräldrarna (:

I början av skogen innan vi bytte kurs in i de täta delarna. Det här kommer låta extremt lamt och kanske något vuxet men det är väldigt värdefullt med egen skog. Visst att skogen är en allemansrätt men att ha en helt egen skog är ändå nåt speciellt. Jepp, jag är bondtös. ^__^

 

 

Tyvärr dog min kamera nånstans inne i skogen men hann iaf ta några fina kort på farfars lilla katt Elsa. Så himlans gosig och tillgiven. Hemskt att någon släppte av henne på gården men tur att farfar tog henne till sig. Fast jag tror att det är en hankatt. hm.. Men ack så söt! Får gärna flytta in hos mig ^___^

 

Nu ska jag försöka vila, hade feber igår, men jag känner mig lite piggare idag så det är svårt att vila när man är rastlös. suck. Jaja. Sy lite kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0