Fest i Habo.

Igår hade Pappsen födelsedagsfest. Jättemysigt och kul att träffa lite släkt. Slänger in några bilder, roligare än att jag ska sitta här o babbla.

Slängde ihop en frisyr av mina stackars pincurls som jag satte upp på torsdagsnatten.
Många udda kommentarer på jobbet ang. min fina turban som skyddade de små stackarna där under.

 

Lite sliten men blev väl ganska bra med tanke på att jag bara snodde ihop det.
Måste klippa mig! Alldeles för långt.  Rosetten sydde jag i samma tyg som kjolen.

(Bilderna tog emil när vi kom hem efter kalaset.)

 

Den egensydda kjolen med en liten blus från H&M i strl 34!?! Helt otroligt att den passade. hah.

 

Första julmaten den här vintern. Så sinnessjukt gott!

(Död åt blixtbilder.)

 

Och mamma hade gjort en så fin tårta! God var den också, nomnom ^^

 

 

Ikväll ska jag och Emil hem till Jonna och Peter. Laga lite mat och hänga lite, mysigt!

Imorn är det 1:a advent och jag har fixat min första, alldeles egengjorda, adventsljusstake. Slänger in en bild imorn. Puss på er!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så söt Sandran!!

2011-11-27 @ 00:25:35
Postat av: Tesan

Du är så söt Sandran!!

2011-11-27 @ 00:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0