Äntligen Fredag.

Efter en ganska lång och hård vecka ger jag mig själv en stor klapp på axeln och en varm dusch. Dessutom lyxar jag till det med en pin-curluppsättning. Får se hur det blir, har egentligen ingen aning om hur man ska lägga för att få fina lockar men jag körde på ändå. Spännande att se hur det blir när det har torkat! Vilket kommer ta ett tag med tanke på mitt cptjocka hår. Men på plussidan så får man iaf ha en fin turban under tiden! (Tyvärr blir man inte lika fotogenisk, därav händerna för ansiktet. Plus att jag är illröd efter ducshen, haha.) Scarfsen är en söt leopardfärgad sak från indiska. Lite stor men det gick (: Och jag bara svamlar. Bäst att jag slänger ihop lite tacos innan jag slänger mig själv i soffan. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0