1:a Advent.

Fatet har emil gjort av aluzinkplåt, blockljuset har jag pimpat med mattsvart folie o så lite lummel och söta rosetter. Nu fattas bara en fin julduk så det blir lite färg (:

Annars då? Jorå, har försökt vila så mycket som möjligt idag. Enda vettiga är väl att jag börjat packa ner lägenheten. Känner mig extremt stressad över att vi får huset på torsdag och att det är en satvecka från helvetet på jobbet som väntar. Skitjobbigt, nu vill vi ju bara fokusera på huset och inte på att jobba dygnet runt. suck. Dessutom så har min yrsel och illamående kommit tillbaka. Den skiten har kommit och gått i några månader nu. Tror att det blir så när jag är stressad. Inge bra. Någon som har bra tips på att lugna sitt stressade sinne?

Nu ska jag iaf försöka komma till ro och sova. Får se när jag hinner sitta här. Ha de fint så länge. Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0