Tiger in My Tank.

Lite bilder från garaget idag:



Kanske inte syns men vi har fått en hel del gjort idag. Stjärna i kanten till Emil som lyckades laga ena fönstret som suttit uppe med hjälp av en halv klädnypa i x antal år. Som ni ser så har vi också strippat all inredning, förutom stolarna som får sitta kvar i brist på plats. Jag har noga studerat alla dörrsidor och tror att jag kan försöka sy nya för just nu är de inte speciellt mysiga. Provade också att dammsuga det mögeldammiga innertaket. Verkar funka så det känns bra. Ja o så har vi skruvat av dörrarna, huven, backluckan och all krom o småskit på så att vi ska kunna lacka. Vi hann så mycket att Emil började slipa svetsskarvarna på ena framskärmen. Mhm, så nu ska vi köpa en pyjamas till camaron så att den inte blir slipdammig o sen är det bara att köra igång. FIIIIIINT!

PÖSS!


(och juste, blidde inget psychobilly igår. Stormvarning i skåne plus att Meteors ställde in. bajs.)





Kommentarer
Postat av: Loojsan!

känner mig lite skyldig för de om fönsterrutan (a) mahaha

2011-02-15 @ 09:40:01
Postat av: annsoh

Nu kör jag igång dagens blogg! Gå inte och anmäl dig! Nu har chansen att bli dagens blogg varje dag! :D

2011-02-15 @ 09:55:40
URL: http://annsoh.blogg.se/
Postat av: Annica

mycket och göra ser jag :)

2011-02-15 @ 10:30:07
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: emma

häftig :F

2011-02-15 @ 10:46:50
URL: http://emmababy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0