Ta-Dah!

Det där får duga ett tag (: Och jag tänkte att jag skulle nischa bloggen lite mer. Så från och med nu blir det mest 40-tal, bilar, second hand och musik. Kanske att lägenheten får vara med på ett hörn även om det inte alls är inredd i den här stilen. Men har varit lite velig om jag skulle nischa den till 40tal eller om det skulle bli mer inredning och skriva om den lantliga stilen och blablablablaa. För ja, jag har väl hamnat i det träsket. Men det blidde 40tal, känns mer jag för tillfället (: Hoppas ni gillar det! och man dör inte om man skriver en kommentar ^__^

Nu tänkte jag koka ihop lite äppelkräm till min stackars man som jobbar över..

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Emil

Hej älskling. Va fin bloggen blev. Puss

2011-08-18 @ 22:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0