Inte Okej.

Helgen i Grebbestad var jättemysig och ganska händelserik må jag säga. Grillade när vi kom fram i fredagskväll o satt och tjötade till sent på natten. På lördan åkte vi några kilometer utanför g-stad till en jättestor loppis. Hur mycket skit och småkrafs som helst. Fanns typ tre bodar, en våning av en villa, typ ett garage, mastodont skjul, en lada och nån slags verkstad full med grejer! Jag lyckades iaf lokalisera ett fiskfat från Gustavsberg och en kupa till en taklampa. Nöjd och glad! Tyvärr kommer jag inte åt bilderna jag tog på dem pga den idiotiska händelsen senare på natten.

På kvällen åt vi supergod mat till en hyffsat billig peng, sprit och mat var billigare eftersom att det var sista kvällen på säsongen. Fint! Vi gick till Makri och lyssnade på en coversnubbe och blev snurriga och glada, sen drog vi vidare till Terassen. Fick i oss en del, svårt att låta bli när det är billigare än vanligt. DUMT. Kvällen var riktigt bra tills vi skulle gå hem och en mupp försökte provocera Emil till att slåss. Vi försökte ignorera honom och bara gå därifrån. Minnesbilden är lite suddig men jag kommer iaf ihåg hur idioten kommer mot mig med höjd arm och i nästa sekund blir det svart och jag ligger med ansiktet mot asfalten. Blodet sprutar ur munnen på mig, Emil har i ren ilska hoppat på killen, jag särar på dem och vi går därifrån. Så nu sitter jag här med ett rejält och ganska djupt sår på insidan av underläppen, ett blåmärke på vänsterkinden, sprängande värk i käken och en isande tand. Plus en död systemkamera som inte klarade fallet så bra. INTE OKEJ ATT HOPPA PÅ EN OSKYLDIG STACKARS FLICKA. Idiot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0