Swift Silent Deadly.

Jag vill typ dööööööööööööööö, är så förbaskat trött. Kroppen värker och hjärnan hänger inte med för fem öre. All stress från förra veckan och helgens bravader tar ut sin fulla rätt tror jag. Och denna veckan måste jag ju vara skiiitalert och plugga teori o greja som en galning. Sån här ångest har jag inte känt sen skolan då alla prov och läxor kom på en gång. Teori och uppkörning närmar sig plus att jag måste fixa en bild och skylt till min moster o så känns det som att jag måste greja med massor här hemma. Typ bilderna från helgen, hinner inte lägga tid på att lägga upp dom. GAH. Veckorna är så korta, vet inte var tiden tar vägen. Nån som känner likadant? September gick konstigt fort.. Oktober med iofs, det är liksom redan löning på måndag. Känns som att det var förra veckan lönen kom.. eller? Aja, jag borde inte sitta här o häcka. Ska ringa till Lojsan och sen plugga lite till. Eller sova. Mhm, sova ska jag göra. Fy fan va gööttttt.



PÖÖÖSS!



Kommentarer
Postat av: Emil

Klarar du lätt. Upp med hakan. Pöss.

2010-10-19 @ 22:02:08
Postat av: Jonny

Du har rätt! Denna månaden har bara flugit förbi! Och vad teori prov o uppkörning beträffar så kommer du klara det tror jag! Lita på dig själv, du kan mer än vad du tror! ( och det vet du innerst inne oxå!) :) kramen på dig!

2010-10-19 @ 22:43:52
URL: http://ynnoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0