Rookie Mistake.




Dagens fail, stukade tummen när jag skulle öppna en dum vattenflaska. Bajs. Det gör så förbaskat oooooont.

Men jag överlever! Helgen har varit helt sjuk bra och jag känner mig väldigt glad. Det tycker jag är bra. Eller?
Kommande helg lär bli minst lika bra, jag och nadine åker till götet och camilla. Fint sörrö!

Och jag inhandlade två ögonskuggor på sminkpartyt btw, tänkte lagt upp bild på hur fin jag blev men blogg.se krånglade. Typiskt. Och orkar inte hitta bilden nu..häh.. Aja, nu ska jag sova. Klockan är ställd på 04.30 och jag tänker jobba som en gnu imorn. Även om det gör ont i handen.. HÄÄÄJS!

Kommentarer
Postat av: nadine

Vi kommer ha det bääääst :D och jag hoppas verkligen att värken i tummen hinner gå ner eller försvinna tills på torsdag för du ska orka hålla i shoppingpåsar och drinkar så att det ryker om det xD PUSSSS

2010-10-12 @ 14:08:57
URL: http://nadineappletwig.blogspot.com
Postat av: Lousie

Bilden på ditt öga ligger på gäst användarens skrivbord din mupp! ^^

2010-10-13 @ 10:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0