Retarded.

Hemmakväll ikväll. Känns lite sådär, fast lite gött att inte göra nåt.. Kollat lite på idol, håller en liten tumme för olle och linnea. Annars har det inte hänt mycket idag. Shoppade lite efter jobbet, fint sörrö. Köpte en skjorta på carlings ^__^ Fin va?



Passade väldigt bra med zombielinnet, som jag är helt kär i. Och jag gillar att vara oseriös på bild ^__^

gah, skriver så flummigt. äsch. Så här är det i min hjärna, allt på en gång. Iaf så blir det After Summer Party på Ztyle imorn. En kille som jobbade på jobbet innan vann rix fm's tävling om ett beach party så nu ska han ha den festen.. Blir nog himla bra! Jag är pepp iaf! hiih.. ^__^ Är lite velig om vad jag ska ha på mig, som vanligt, men lutar åt den lilla svarta. Brukar ju funka fint.

Naheeee, sova då kanske. Hajrah!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0