Hard Work Work.

Helt jäkla slut. Så mycket att göra på jobbet att vi har jobbat över hela veckan. Igår jobbade jag från 06.20 till 22.30, puuuuuh. Plus att Danne, som är ansvarig på folie, har sjuka barn så han vabbade halva dan idag så jag fick ta över ansvaret. Känns rättså bra ^__^ Imorn kommer han nog inte alls så då får jag bossa igen...hihihihi.. Och sen tänker jag inte tänka på jobbet på hela helgen! Och min tumme är nog frisk igen yey! Så Nadine, jag kan hålla hur många shoppingpåsar och drinkar som helst ^__^ 

Nu tänker jag inte göra nåt. BOOM BABY!

Kommentarer
Postat av: nadine

WOHOOOOO! Nu åker vi :D

2010-10-14 @ 09:48:49
URL: http://nadineappletwig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0