Halloweenplaner.

Sitter och försöker komma på vad jag ska klä ut mig till på halloween, emils kompisar har fest på lördag. Jag och emil funderar på att matcha våra outfits, fast vet inte riktigt vad vi ska vara. Kanske några av de här..:

 




Det skulle vara roligast att vara Emil och Ida från Lönneberga, häh. Fast Frankenstein och hans brud lockar också. Jag har ju faktiskt såna där vita slingor.. Eller Harley Quinn! IH! Skulle vara askul men har nog inte tid att fixa alla grejer till hennes kläder. Helt glömt att det snart är halloween så inte funderat nånting på vad man ska vara. Förra året planerade jag skitlänge och noga, hah. Var iofs arbetslös då och hade all tid i världen på att klura o greja.

Men vad tycker ni? Vilka ska vi vara?

PÖSS!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0