Back in a Magic Zone.

Idag är en bra dag för idag klarade jag teorin! hihihihihihihih! Är jag inte bäst eller? höh. Ne, men det känns så himla gött att ha det ur världen. Kan avslöja att uppkörningen är imorn. Orkar inte hemlighålla det, vad spelar det för roll egentligen? Så ni kan väl tänka lite på mig imorn vid tio typ? Och håll en stor tumme! Sen kan jag köra bil hur mycket jag viiiiill..! Fint sörrö! 

Så nu ska jag ladda inför imorgon och längta till helgen. Blir nog bio imornkväll och garaget resten av helgen. Äntligen PVmek!

och btw så skulle det sitta fint med ett redigt frölundamål från donken. nomnomnom. Efter helgen så är det mitt och Nadines favoritfyllekäk. Big mac, cheese, stor dricka, stor pommes o dipp. NOMNOM.



Jag är så fruktansvärt tjock, but i like it ^___^


Kommentarer
Postat av: Emil

Like it like crazy.

2010-10-21 @ 22:52:33
Postat av: nadine

HAHA! Fröööölunda! Asnice var det. Fast just nu känner jag inte för mcd på typ 1 månad xD



Men du.. GRATTTTTTIS ::::

Hoppas du klarade uppkörningen idag!

2010-10-22 @ 12:17:27
URL: http://nadineappletwig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0