On a Strict Rock 'n' Roll Diet.

Sämst på att uppdatera det senaste. Eller det har jag nog iofs alltid varit, häh ^__^ men hinner liksom inte sitta här o greja hela tiden. Fattar inte hur alla andra hinner? Fast jag jobbar ju hela dagarna så om jag inte gjorde det så skulle jag säkert skriva hela tiden.. Iaf så är jag förkyld, yey! Knapprat ipren för att orka jobba och häver i mig echinagard i hopp om att jag ska bli frisk fort. Vill inte vara sjuk till helgen, åker till skåne/köpenhamn med familjen och vill absolut följa med. Fast det är så typiskt att jag ska bli sjuk innan nåt sånt här. gaaahr. Trött på att må dåligt hela tiden. Men jag är iaf inte lika melankolisk längre vilket är jääätteskönt.

Nu är jag iaf själv hemma hos emil, han jobbar o sliter. Så jag har fixat o grejat lite i lägenheten. Så mysigt att städa o feja. Längtar ihjäl mig efter ett eget ställe. Typ på g med fast anställning nu  så ska nog ta tag i lägenhetsletandet på allvar. hihi! 

Helgen var btw helt underbart bra! Fullbokad som sjutton men det hände bara bra saker så det gjorde inte så mycket ^__^

Fredan - Bio med Emil, såg den nya Harry Potter. Förbannat jäkla skitbra! Vill se den igen.. Efter bion gick vi till Ztyle där John Lindberg Trio spelade och emils kompisar hängde. JLT var asbra live, inte gillat dom så mycket innan men helt klart bättre live.

Lördan - På förmiddan var vi hos min moster och hennes kompanjon. Fixade foliedekor i deras massageställes fönster o sådär.. Sen tog vi en sväng på stan o shoppade lite. Jag fyndade en jättemysig matta på rusta! Sen åkte vi hem och åt lite o sen stressade vi oss fina och sen iväg till emils syster jonna o hennes sambo peter. Finfin rockabillyinflyttningsfest. Skrattade så jag grät o dansade o hade det förbaskat bra. Så väldigt lyckad fest <:

Söndan - Vaknade och mådde som vi förtjänade men efter lite mat så kändes det bättre. och tur var väl det för på kvällen åkte vi hem till mig igen och firade pappa med halva tjocka släkten. Emil blev godkänd och överlevde persen. Plus i kanten för att pappa blev genuint glad för våran present. Skitsvårt att köpa saker till honom, men vi fixade iaf ihop en canvastavla med Bonnevillen som motiv. Skiiiitfin blev den. Gött att vi kan printa på canvastyg på jobbet och att emil är så händig så att han kan skruva ihop en ram.. hihi..

Jaja, nu ska jag slänga ihop lite mat till my man som borde komma snart. Jag har liksom varit duktig o handlat idag med! fiiiiint ^___^

HEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0