On the Edge of a Know Nothing-town.

Lite halvkass start på denna veckan. Imorse mådde jag lite illa så som jag gjorde förra veckan och senare på jobbet så kände jag mig svimfärdig. uurghhg. Blodsockerfall antar jag för det blev lite bättre efter en banan. Hur blir man frisk från sånt liksom? Äta bättre? För den senaste månaden har det blivit wääääj too matjh fääst fååd. urk. Aja, eftermiddan var bättre och kände mig lite gladare också. Vet inte riktigt vad det är med mig men känner mig lite lagom melankolisk också. Trött på mig själv som aldrig kan må riktigt bra..

Iaf så har jag jobbat med s.k. plåtband till Huskvarna Stadshotell idag. Massa jobb men det kommer bli jättefint när det är klart. Jobbade över en stund och fick hjälp av emil. Fina fina emil. Tänkte att jag skulle göra en kategori med skyltar, eftersom att jag i princip bara skriver om jobbet.. hähä.. Finns ju ganska många i jkpg som jag gjort. Så det ska jag fixa tänkte jag! någon gång när jag hinner..

Nä nu ska det bli film o sen sovaaa. HEJHEEEJ!

Kommentarer
Postat av: Jonny

Hej! Du sa att du mådde bra för 10 dagar sen men kanske går snabbt i svängarna... Hitta det stället du var på förra lördagen... Det märktes när du mådde dåligt o blev bättre igen igår. Gillar den glada Sandra bättre. Hoppas du mår bättre idag ialf!

Little Walter var ju skit skön! :)

Kram!

2010-11-16 @ 06:21:54
URL: http://ynnoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0