My Babe.

Tänkte bara säga hur jäkla gött det är med lördag och hur bra jag mår ^__^ Igår var jag och emil en sväng på a6, han klippte sig och blev så himla fiin! Jag shoppade lite småsaker på H&M, en multipalett med massa ögonskuggor, fint leopardparaply, nagellack i nån skum mörk turkos nyans, två halsband som jag tänkte göra till ett och  lite pads o svampar o sånt där tråkigt som man måste ha nu för tiden. Det var skoj ^__^ o emil köpte en sjukt snygg jeansjacka på JC. Fint sörrö! Sen åkte vi hem till mig och åt mat med mamma o pappa, tittade på dobidoo o hade det sådär fredagsmysigt. Plus saffranskaka! NOOOOOOOM! Längtar till lussekatterna.nommnomnonm.

Idag har vi fikat på Johans o strosat lite på stan. Vi är så sjukt rockabillysnygga nu så vi var tvungna att gå en sväng. häh ^__^ 

Nä, nu ska jag hjälpa till med camaron. Emil gick i förväg till garaget. Jag har legat i sängen en stund och kvidit av mensvärk. yeeey! Sugen på saffranskaka.. hm.. nomnom ^__^


Kolla klippet. Låten är skitbra och Little Walter är ännu bättre och filmen Cadillac Records är förbannat bra!



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0