Liten och Sjuk.

Har varit hemma från jobbet igår och idag, svimmade igårmorse och känner mig inte alls på topp. Känner mig lite olustig och illamåendet kommer och går.. Plus isittande cphuvudvärk. argh. Fast idag är det iaf liiite bättre så kanske orkar gå till jobbet imorn. Utmanade sjukan lite innan för att se hur mycket jag orkar. Hämtade mitt körkort, postade iväg ett paket och köpte lussekatter. Funkade hyfsat  men var helt slut när jag kom hem. Och körkortet är heeemskt, jag ser helt livrädd ut på bilden.. hah. Väldigt likt, eller hur?




Aja, nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Typ sakna emil och kolla på tv.. Eller kanske leka lite i PS, det var längesen! Får se om det blir bra.

PÖSS!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0