Blöh.

Kom precis hem från jobbet.. Helt slut i min stackars lilla kropp, ooorkar verkligen inte stressa mer. Fattar inte att det kan vara så mycket att göra och att allt ska göras på två sekunder och att det helst ska vara toppkvalité på allt man gör. När blir det lugnt igen? aoh.. Äsch, pengar blir det iaf o det är gött. Plus att jag inte hinner göra åt dom. Yeaah ^___^

Annars händer det inte så mycket. Måste skjuta på garagebesöken pga jobbet så PVn blir nog aldrig klar.. Men igår hann jag iaf med en fika med Therese. Hon är helt klart bäst. Sen när jag skulle hem så körde jag nästan mot enkelriktat, hann uppfatta det i sista sekund o gjorde en fin vändning. Fastnade på nåt konstigt sätt med ena framhjulet o kom inte loss så jag stod där en bra stund o grejade..hähä.. pinsamt nog så var det utanför min körskola. häähähäh.. ^__^
Och mitt körkort har kommit men har inte hunnit hämta det. faiil.


Aja, nu orkar inte jag inte skriva mer. Blir bara väldigt osammanhängande ändå.. Så ska  krama på emil ist o sen sova riktigt gott.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0