Shop 'til You Drop.

Kom precis hem från stan. Fixat tid på synsam på fredag så då blir det nya brillor! Gick till körskolan men hade självklart bara kontorstid måndag & onsdag -.- Men tog massa papper och grejer, och tänkte att jag ska gå dit imorn igen. Sen åkte jag och lojsan till a6, känns som att jag är där varje vecka x) Köpte skor och en jättesöt klänning. Men vet inte om den är för fin, men jaa.. Så här ser den ut iaf:



(Superful bild men ändå.. )
Med lite 40talsfrisyr och strumpbyxor med sömm så blir det nog finemang.. Eller? ._.

O så skorna!






Så nu har jag lite ångest över att jag köpte klänningen, vet inte när jag ska ha den.. Kommer ju vara helt överklädd var jag än är..typ. Hjälp miig!

och nån som vet hur lång tid man måste vänta mellan töjningar i öjat? Vill trycka i nåt större men det är kanske lite tidigt?

Jahanehe, nu ska jag kanske äta nåt och sen sova. Häirah!

Kommentarer
Postat av: frida

jättefin kjol ju att ha nån skön sommarkväll, bara ben och ett par converse, nån kofta till och den "kläs ner" lite eller hur man säger (:

2010-05-04 @ 22:18:04
Postat av: nadine

det är ganska individuellt det där med töjningar. jag töjde ett öra på två veckor typ, från 0 - 8 liksom. inte det bästa men ändå. jag tror man borde vänta till liksom har töjt sig.

och klänningen var skitsöt. och finns de där pumpsen än? :O jag köpte sånna för typ ett halvår sen och fina för typ 4 månader sen.

Pusssandra!

2010-05-05 @ 10:53:38
URL: http://nadineappletwig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0