Njuw Glassäss!

Hämtade mina glasögon idag, fina right?




Annars mår jag väldans bra. Har varit en konstigt bra dag idag. Tisdagar brukar annars vara helt cpsega och dåliga. Men inte idag! Jag och Therese har jobbat som små hamstrar idag på jobbet. Fått massor gjort, bla 66st skyltar till Bokia. Så går ni in i en bokiaaffär nån gång och ser en svart skylt som det står massa saker om att du får pengarna tillbaka om du inte gillar boken och blbalbal så är det antagligen jag och tessan som gjort den!

Snart ska jag duscha och sen plugga teori för imorn ska jag till körskolan! tjohoow!

hihi, ska till öland i helgen! kanske därför jag är lycklig ^__^

hejrah!

Kommentarer
Postat av: Louise

va FINA!!!! :D

lycka till imorgon med syster!!! <3

2010-05-18 @ 20:57:45
Postat av: frida

snchnyygga!

2010-05-19 @ 23:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0