Little Lump of Sugar.

Idag fyller Lojsan 17år. Helt galet. Men grattis grattis! Och eftersom att jag är en pärla till syster så fixade jag frukost på sängen.





Jättefint halsband fick hon också. (Köpt på Bikbok)




Mamma har gjort så fint!

Alla gäster kommer runt sju, och jag har redan sminkat mig och fixat så jag har lite tråkigt just nu. Lyssnar på rockabilly och fryser. Förbannat kallt här i källaren. Borde packa till imorn, ska till camilla! Ska bli asroligt och jag ska supa henne under bordet ^__^ Jag och lojsan var på A6 i tisdags och shoppade. Jaa, igen. Är där alldeles för ofta. Iaf så köpte jag en skitsnygg svart klänning på H&M som jag ska ha imornkväll. Sen kunde jag inte låta bli att köpa en ring på BikBok och så hade dom halva priset på nagellack på H&M så det blidde ett sånt också. Egentliten så skulle vi bara lämna tillbaka skor..häh. Men nu har jag bestämt att jag är bannlyst från shopping.! Eller kanske ska köpa en jacka och töjning imorn i Gbg men absolut inget mer! O så ska jag hämta mina glasögon imorn med! hihiihih. Ska bli spännande, kommer knappt ihåg hur jag såg ut i dom. Men det blir nog bra. 

En bild på nagellacket och ringen innan jag går:
(som en liten parentes så är det apbra att måla naglarna under tiden man kollar på film, för då riskerar man ju inte att stöta emot nåt om man inte låter det torka ordenligt. Och om det kommer utanför, vilket det gör för mig hah, så försvinner det om man duschar. Nagellack sitter inte lika bra på hud liksomliksom.  Himlans tur för mig som kladdar ^__^)



Himlans fint! Bikbok har btw mycket fint, men fick hindra min köplust. Har köpt sjukt mycket smycken på sistone. Ja just det ja, köpte ett halsband på H&M också, med fjädrar o grejer. Fulsnyggt typ.. Syns lite på kommande bild, andra halsbandet från vänster. Tror jag. Det som är jämte ankaret iaf! Och som ni ser så är det en del halsband där, och de har kommit de två senaste månanderna typ x)




Ne nu hinner jag inte sitta här längre! Ha det fint, PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Louise

Tack syster :D <3

2010-05-15 @ 09:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0