I Got My Eyes On You 'Cause You Dance So Good.

Inatt när jag inte kunde sova bestämde jag mig för att denna veckan så ska jag ta tag i mitt liv. Jag ska anmäla mig till en körskola, köpa årskort på rosenlund och fixa tid hos en optiker. Hittat fina glasögon som jag verlkigen hoppas att jag passar i.



Fast dom är säkert för fyrkantiga ._. Iaf så hoppas jag hitta ett par åt 50tals hållet.!


I helgen var jag och anton på marknad i Skillingaryd. Köpte en töjning så det jobbar jag på nu, gör svinont men det är det nog värt. Imorn ska jag och lojsan sola efter jobbet.. O så jobb o jobb o jobb.. Men det är skoj!

Nu ska jag duscha o sen sova, ha det bra. pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0