Hihi. jag är full..hihi..

Nu är klockan lite över tre och jag kom precis hem från en sjukt bra kväll. after worken var asbra. cpbilligt och fin buffé på det blev väldans bra. Just nu är jag ganska full så om det blir lite osammanhängande så kan det bero på det.. Iaf så kostade en drink med 6 cl sprit 66kr på munken. är inte det helt sjukt bra eller? jag köpte nog ganska många, annars skulle jag inte vara så här snurrig nu ^___^ sen provade jag tequila för första gången. riktigt gott faktiskt så det  ska jag göra fler gångetr.´och jag har rökt rättså mycket ikväll så jag är löite nickokickig också ._. jobiugt. sen hängde jag nästan med ett punkar gäng på efterfest men bangade i sista sekund och åkte hem till anton ist. och ni vänta rjag på att han ska komma hem från jobbet/bongo. Han är så fin när hanblandar drinkar.

och jag önskar att jag hade med mig kameran men den glömdej ga såklart hemma. typiskt mig. men aja..
nu kanske jag ska sova.. jo det ska jag.puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0