Beauty Night.

Glömde att stänga av alarmet på min mobil så den ringde halv sex.. Och jag kunde inte somna om så det var väl lika bra att gå upp. Så nu har jag duschat och just nu väntar jag på att mitt hår ska torka så att jag kan ta ut snurrorna i mitt hår. Kollade på massor med klipp på youtube om hur man sätter upp olika 50tals/rockabillyfrisyrer.  Så just nu har jag två uppsnurrade hårslingor på varje sida om luggen. Mest för att se hur det blir. Kommer antagligen platta ut dom sen iaf. Vid tio ska jag och Kaisa åka till stan. Jag får absolut inte köpa nåt, eller typ strumpbyxor med sömm men inte mer än det!! Har gjort av med allt för mycket pengar.. Igår var jag ju på synsam och provade glasögon, slog till på bågarna från skaga och bernadotte. 4500 drogs från mitt konto.. Men det är ändå en grej som jag behöver och jag kommer ju använda dom nästan varje dag så då blir ppa-värdet (pris per användande) jättelågt! Sen på kvällen hade Lojsan sminkparty med sina kompisar och hon hade en plats över så jag hängde på. En kompis till oss, Linda, har börjat sälja Mary Kayprodukter så hon visade oss massa bra hudgrejer och foundtation osvosv. Jag handlade nog för 2300 x( hah. Men jag behöver satin handspaketet för mina händer torkar snart ut och försvinner, jobbet sliter verkligen på händerna. Sen tyckte jag att jag behövde rengörings och återfuktande grejer så det köpte jag också, plus en ögonprimer, eller vad det nu hette, som håller kvar ögonskugga. Och såna här produkter brukar hålla länge så det är nog värt det. Hoppas jag. Och det känns bra att kunna fråga någon som vet om sånt här för jag kan verkligen iiiingenting, så det ingår väl lite i priset. Plus att jag kommer bli himlans snygg!



Så här mysigt hade vi det! Lojsan och hennes kompis Agnes provar foundation om ni undrar varför dom står vid fönstret.


Jahanehe, annars ser helgen ut så här:

- Stan med Kaisa, som sagt.
- Anton jobbar inte ikväll så ska mysa med honom, kanske blir bio.
- Imorgon ska farfar firas.

Och sen är den slut. Tråååkiiigt! Men tur att jag har blivit så morgonpigg så att jag kan gå upp så här tidigt ^__^

Aja, nu ska jag  sminka mig och äta frukost. Kurrar i min lilla mage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0