Sommar.

Världens skönaste dag på jobbet. Jag och therese har varit ute hela dan och folierat en bil. Fint i solen ^__^ Fast jag brände mig i nacken och på ena armen men det gör inget! Sen när jag kom hem satt jag ute i trädgården och åt färskpotatis ^___^ Och jag har kommit på att äppelblommor är det finaste som finns. Mormor har ett jättestort träd som är fullt av små rosa blommor o så massor med små söta humlor som surrar runt. Så jag funderar på att tatuera lite äppelblommor på armen, o så en humla.. ^__^

Har klippt mig idag också, blev skitbra. och imorn ska mamma färga det, time to go red ^__^ På lördag åker jag, anton, gustav och martin till göteborgsfest hos kakan. Ska bli jätteskoj och jag ska göra p2 så det bara smäller om det! ^___^

Nu har jag gjort tillräckligt med ^___^ så nu får det vara nog! hejrah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0