PunktUnderstreckPunkt.

Uäh. Trött vecka.. Skitjobbigt att gå upp på morgonen och på jobbet har jag knappt kunnat hålla ögonen öppna. ._. Fast idag har det iofs varit bättre. Jag och Therese har gjort en till bil och då måste jag koncentrera mig lite extra eftersom att jag inte är så van vid att foliera bilar. Men jag blir bättre och bättre. Plus att det är mycket roligare än att vara i ateljén och göra det gamla vanliga. Tiden går jättefort när man inte är där ^^

Skulle kört idag men körskoleläraren var sjuk så det blidde inget. Lite surt när jag gick halv fyra för att hinna hem till anton och byta om. Cyklade och blev jätteblöt i pissregnet._. Kom dit typ nån minut före lektionen började, fick stressa ändå.. och satt där en kvart innan nån sa att han var sjuk ._. Fast det var nog lika bra att jag inte köra idag, helt slut.. Och jag behöver öva på lite mer stadskörning och alla de grejer som han påpekade förra gången. Jobbigt att komma ihåg ordningen på spelgar o grejer ._.

Naeh. Nu ska jag krypa ner i antons säng och kolla på vänner. Han fick hoppa in på bongo ikväll så jag är själv.. buhuu.. Vill kramas ._. aoh.. får trösta mig med den lilla marsgodisen som ligger i min godispåse..
Jag har förresetn kommit på att jag skriva lite konstigt och lite osammanhängande.. Tror jag. Plus att jag använder samm aord hela tiden. Ska försöka ändra på det.


Hejsålääängennenene..pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0