Blipp.

Blir lite ledsen över att carlings inte har kvar jackorna med koifiskar.. Har funderat jättelänge på vad jag ska ha på mig på festen med jobbet på fredag. Kom fram till att det skulle vara lagom snyggt och uppklätt med en sån jacka och pacejeansen. Men självklart så har de inte kvar jackorna ._. bajsbajsbajs. Så jag fick kompromissa och köpte en svart glansig jacka och så tänkte jag ta två gamla tygmärken från en annan jacka och sätta dit.. Blir nog fint det med. Eller? Visar bild sen när det är färdigt..!



Köpte också ett töjsmycke, ser helt brutalt stort ut.. men blir nog bra det med.. OCH! Jag har blivit medlem på body shop. Therese övertygade mig. Och hon ska ut på uppdrag imorn med JMS så jag blir själv på jobbet ._.  Eller jag har ju jonny och alla andra men ändååå..!  Hur ska jag klara mig?!  Neeee, det går nog bra..

Aeh usch. Jag skriver verkligen inget vettigt x) Lika bra att sova. Hejrah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0