Hem & Hobby

Tydligen kom inte det här inlägget upp i tisdags..:

 

Kort om helgen: Fredan blev riktigt mysig. Shrek var rolig men är inte direkt imponerad av 3D. Kanske ska vara mer action..  Det blev ingen bilträff, bajs. Träffade ist Toffe & John. Kollade på film och åt pizza ^__^ Sen åkte jag hem till anton och väntade på att han skulle jobba klart. Helt själv, alla andra var på öland, och cpmörkrädd. Men sen kom anton, typ 04.30, då blev det bättre. Borde gå en självförsvarskurs för det jag är mörkrädd för är våldtäktsmän, rånare och andra kallblodiga psykopater.

Iaf.. På söndan bodde vi i soffan, kollade på massa film och gottade oss. Mamma hämtade mig på kvällen o så övningskörde vi runtruntrunti stan tills vi nästan spydde. nästan. Igår, måndags, så hjälpte jag mamma och pappa med huset. Vi målar om, blir jättefint.

Och idag har jag, lojsan, mamma och mormor åkt till Hem & Hobby i Hjo. Finns mycket fint där (: O så är det billigt! Fyndade lite söta småsaker tex muffinsskålar som finns/fanns på Iems för 25:-/st. Tror att dom kostar 60:- på Iems. Färdigsydda längder till draperi, muffinsplåster och vintagekort.. Plus två tavlor till anton!




Jepp. Imorn skajag pilla med mosters hemsida.. Och sen ska jag till anton..hiih.. o så börjar jag jobba snart. bajs.. aja, nu börjar sopranos! hejrå!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0