Måndagsshopping.

Egentligen så skulle jag bara köpa en ny bikiniöverdel och typ nagellack o sen åka hem.. Men så blidde det inte riktigt. häh ^__^




Jag hittade iaf det viktigaste, bikinin. o så liite till.. ^__^ Vi kan skylla lite på lojsan. Under tiden jag väntade på att hon skulle komma till stan så gick jag in på Indiska. Massvis med fina saker som var på rea. bla kuddarna och ljuslyktan (som var två men den ena gick sönder ._.) Och så gjorde det inget att jag hittade sex par trosor på Lindex. Jättefina! Speciellt dom med körsbär ^__^ och den röda klänningen måste jag bara haaa. Fast i blått men den fanns inte i 38 så jag måste hitta den på internet. Har för mig att jag sett nåt liknande. Nån som vet? Säg till isf ^__^

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0