Vår.

Just nu är jag smått förbannad. Fick sms av Anton, idiotkärring körde typ på honom och stannade inte .__. Så lite pissed. Sen är jag trött på vinter och vill ha vår nuuuu.. Hittade massvis med gamla vårbilder, aoh. sol nuuu!










Ser ni hur fruktansvärt grönt det är på våren? Liksom första bilden är så iih. Bilar och små blommor är två säkra vårtecken!
©


och svar till camillas kommentar på förra inlägget:
Jag menade inte såååååå! Snuskcamilla! Lite underligt formulerat kanske men ja, vi träffades inte så ofta på den tiden och när vi väl gjorde det så ville jag ta vara på varenda sekund.. Så det var det jag menade!
och ämnet var kanske inte det bästa men jag tycker iaf att det är bra att jag kan skratta åt det nu.. (:

PÖSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0