Tidsfördriv.

Försöker att fördriva tiden, fast jag kan inte göra så mycket eftersom att så fort jag ställer mig upp snurrar allt och hela jag blir som överkokt spagetti.. Så det jag kan göra är typ att ligga här i soffan med laptopen i knäet och slötitta på teve.. INTE kul. Gav mig på att rita innan, jag är inte direkt världsbäst på att rita om man säger så..  Så skratta inte åt min lilla tatueringsskiss ._.





Skulle sitta fint på underarmen.. och skratta inte!

Förutom sjukan så känner mig helt deprimerad, har inte råd med att vara borta från jobbet. Och då menar jag inte med pengar, utan det känns som att mina chanser att få jobb bara blir mindre och mindre för varje dag jag är borta. Men jag kan ju inte hjälpa att jag har blivit sjuk? right? ._. Liten skit är vad jag är.


Hoppas att ni mår bra!

pöss!

 


Kommentarer
Postat av: Looooooouiiiiise!!

Snyggt ritat ;D

Hoppas du får jobbet ändå!!! <3

2010-01-21 @ 17:23:12
Postat av: Kmulls

Den var ju fiiin. :) Tatuera den! Alex gillar den också, haha. Puss. <3

2010-01-21 @ 19:11:11
URL: http://kmulls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0