Juldagen.

Har inte hunnit lägga upp bilderna från juldagen plus att mitt bredband har vart paj ett tag. Men nu kommer're bilder!


Var först hos anton en stund, han gjorde en strawberry dakkärii till mig! Kan varken stava eller uttala dakkärii rätt så det får bli på mitt vis!


Min dumsöta biffbartender :*


Deras lilla förfest ^^


Sen gick jag till Nadine! På bild, jag och Camilla!


Nadine!


Hela gänget! minus Nadine som tog bilden ^^


Camillas glitterdildo!


Camilla o jag!


Jag och frida!


Frida o Kaisa!


Nadine o Fina. Vet dock inte riktigt vad dom gör ^^


Jag o Camilla med urringningen ^^



Frida med peruken!

Sen dog min kamera så inga bilder från Bongo, men vi hade skoj (:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0