HIHIHI.

Idag är jag lediiiig, hoho.. Vid nio åker jag, kaisa o nadine (kanske någon mer? jag vet inte ^^) till camilla i gbg! hih.. Ska bli skitskoj! och skönt med en extra ledig dag och lite sovmorgon. Alarmet har ringt 04.40 varje morgon hela veckan.. huu.. Så idag fick jag iaf sova till sex, vaknade av mig själv x) Har inte behövt stressa om man säger så.. Ja, kommer tillbaka på lördagkväll och då kommer anton, söndag ska jag städa och fota snö. Hade jag tänkt iaf. Måndag jobb igen, längtar nästan..hah.. Jag trivs helt sjukt bra så håll massvis med tummar för anställning. Frida hade möte med chefen igår och hon ska sluta sista januari, alltså blidde det inget jobb för henne. Men jag hoppas på att det finns en liiiiiiiiiten chans till att jag får stanna iaf.

jeppjepp..
och som camilla säger: det är tråkigt med inlägg utan bilder så.. tadah!



saknar massor :*



Kommentarer
Postat av: Kaisa

söt bild!

och tack för en toppenhelg :D <3

2010-01-16 @ 18:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0