Gamla grejer.

ashfdkajshfkas. Typ så mår jag nu.. fast jag är iaf lite gladare än innan. typ. Köpte en extern hårddisk för en del av julklappspengarna, 1TB nam hoho.. Så nu håller jag på att flytta alla mina bilder och min musik från den gamla datorn, hihi! Och jag vet inte varför jag inte gjort det tidigare, köpte den liksom på annandan typ.. aja, min tid är knapp! Så sen kan jag njuta av min musik och kolla på alla gamla bilder igen.. Hoppas att mitt humör inte svajar igen. Hittade min gamla dagbok från nian när jag letade efter en annan grej i min garderob. Och hm, det var inte aaaalls bra att läsa den.. hah, för det första var jag väldigt patetisk och för det andra så rev jag upp en del gamla sår. Så yey. Jag borde egentligen slängt skiten för läääängesen men vill ändå inte.. Typ riva ut alla sidor med dåliga grejer och ha kvar de bra, inte för att det var så många bra sidor.. naeh. nu får jag gaska upp mig. dagboken är iaf gömd igen så hoppas på att jag inte hittar den på ett tag.

En bild på det så kanske vi blir lite gladare! pöss!


Världens bästa ställe finns på öland :*



och det är anton som har tagit bilden, dubbelt så mycket ©!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0